1. Pacjenci gabinetu są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem świadczenia usług przed rozpoczęciem zabiegu oraz do przestrzegania jego postanowień. Skorzystanie z oferty gabinetu PelviReh oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.
2. Płatność możliwa jest gotówką lub przelewem Blik na telefon na numer 693 882 356 na miejscu w gabinecie oraz przelewem, przynajmniej dzień przed wizytą (w celu zaksięgowania wpłaty) na konto (86 1140 2004 0000 3802 8004 0236).
3. Pacjent podczas pierwszej wizyty zobowiązany jest do wypełnienia dokumentacji (karty pacjenta oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgody na przeprowadzenie badania lub zgody na fizjoterapię w ciąży) poprzez udzielenie prawdziwych informacji dotyczących stanu zdrowia, możliwych przeciwwskazań oraz w razie potrzeby do aktualizacji tych danych w przypadku kolejnych wizyt.
4. Badanie diagnostyczne i terapia bardzo często wymagają odsłonięcia przez pacjenta większej powierzchni ciała, dlatego prosimy o założenie komfortowego ubioru.
5. Na pierwszą wizytę należy przynieść dokumentację medyczną (np. wypis ze szpitala, zdjęcia RTG, USG, rezonans magnetyczny, tomografię komputerową).
6. Pacjent jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania osoby wykonującej fizjoterapię o ewentualnym dyskomforcie lub złym samopoczuciu w czasie wizyty.
7. Aby przyspieszyć termin wizyty proponujemy zapisanie się na listę rezerwową. Z tej listy wpisujemy pacjenta na pierwsze miejsce zwolnione przez innego pacjenta.
8. Pacjent jest zobowiązany do przybycia na zarezerwowane spotkanie punktualnie. W przypadku spóźnienia się gabinet PelviReh zastrzega sobie prawo do skrócenie czasu świadczenia usługi oraz przyjęcie tylko wtedy jeśli uzna, że nie spowoduje to opóźnień wizyt kolejnych pacjentek.
9. Umówioną wizytę można odwołać bez konsekwencji do 24 godzin przed wyznaczonym terminem, wysyłając SMS lub dzwoniąc pod numer 733- 705- 745.
10. W przypadku braku odwołania wizyty i nieobecności pacjenta w wyznaczonym terminie wizyta będzie uznawana za odbytą. W tej sytuacji zostanie wystawiona faktura do zapłaty w wysokości pełnej kwoty należnej za odbytą wizytę. Pacjent który nie ureguluje należnych płatności, nie będzie mieć możliwości ponownego zapisania się na wizytę.